Automobilka Porsche se rozhodla, že v zájmu zachování vlastní image nebude vyrábět sporťák menší a levnější než Boxster.
Spekulace, že by Porsche mohlo začít s výrobou nového modelu levnějšího než Boxster se táhnou již delší dobu. Spekulovalo se zejména o sdílení technického základu s možným základním modelem řady R u Audi a také s Volkswagenem.
Nyní se však Porsche rozhodlo, že do projektu nepůjde. Projednou však nejde o obavu z nerentabilnosti projektu. Porsche naopak má obavu, aby zaplavením trhu levnými vozidly nedoznala značka Porsche přílišného znehodnocení.
Sestup Porsche příliš nízko by mohlo popudit tradiční zákazníky, kteří si odvážejí domů vrcholné vozy 911 a vyčkávají na budoucí vrcholný supersport. Otázkou ale zůstává, zda může výroba levnějšího sporťáku poškodit image sportovní značky více než výroba rádobysportovního SUV.
Naopak výroby by se mohl časem dočkat menší sedan. Generální ředitel firmy Mathias Müller pro Stuttgarter Zeigung řekl, že vývoj sice není na pořadu dne, avšak v delším horizontu takovýto vůz v úvahu přichází.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.