Automobilka Porsche se rozhodla, že v zájmu zachování vlastní image nebude vyrábět sporťák menší a levnější než Boxster.
Spekulace, že by Porsche mohlo začít s výrobou nového modelu levnějšího než Boxster se táhnou již delší dobu. Spekulovalo se zejména o sdílení technického základu s možným základním modelem řady R u Audi a také s Volkswagenem.
Nyní se však Porsche rozhodlo, že do projektu nepůjde. Projednou však nejde o obavu z nerentabilnosti projektu. Porsche naopak má obavu, aby zaplavením trhu levnými vozidly nedoznala značka Porsche přílišného znehodnocení.
Sestup Porsche příliš nízko by mohlo popudit tradiční zákazníky, kteří si odvážejí domů vrcholné vozy 911 a vyčkávají na budoucí vrcholný supersport. Otázkou ale zůstává, zda může výroba levnějšího sporťáku poškodit image sportovní značky více než výroba rádobysportovního SUV.
Naopak výroby by se mohl časem dočkat menší sedan. Generální ředitel firmy Mathias Müller pro Stuttgarter Zeigung řekl, že vývoj sice není na pořadu dne, avšak v delším horizontu takovýto vůz v úvahu přichází.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?