Koncept elektrického Rollsu, který automobilka představila loni, se výroby nedočká. Zákazníci ho nechtějí.
O osudu elektrického konceptu se rozhovořil přímo šéf automobilky Torsten Müller-Ötvös. Podle něj byl provozuschopný koncept představený na loňském ženevském autosalonu předveden pětistovce nejdůležitějších zákazníků, kteří měli svými názory určit další osud vozu.
Podle slov ředitele se vůz zákazníkům z jízdního hlediska zamlouval, zejména díky absolutní tichosti elektromotoru. Kámen úrazu je pro elektromobily nakonec tradiční - dojezd a doba nabíjení.
Zákazníci Rolls Royce potřebují, aby jim byl vůz pokud možno kdykoliv k dispozici a nejsou ochotni čekat na to, než se vůz přes noc "dotankuje" elektřinou a také silně omezený dojezd není pro zákazníky nijak atraktivní. Všechna tato omezení tak degradují to, co zákazníci od vozu této slavní značky očekávají.
Čelní představitel značky se pozitivněji vyjádřil o hybridním pohonu. Ten prý je v dlouhodobém hledáčku automobilky a časem na něj jistě dojde řada.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.