V ultraluxusní třídě probíhá všechno tak nějak jinak. Vozy se dělají na míru majiteli a pokud nějaký výrobce skončí, jiní se mohou po jeho zákaznících utlouct
S tím jak se značka Maybach pomalu ale jistě ukládá zpět do dlouhého spánku, ze které byla před několika lety probuzena, pošilhávají největší konkurenti, Rolls Royce a Bentley, po zákaznících kdysi slavné, avšak neúspěšně obnovené německé značky.
Zákazníci Maybachu byli přeci jenom specifičtí. Do svých hi-tech vozů si poměrně často přáli to nejlepší, co jim mohla značka nabídnout, přičemž právě individualizace je pro kasy obchodníků tím nejlepším možným.
I proto začalo Bentley zvát některé majitele Maybachů k sobě, do továrny v Crewe, kde jim ukazuje, jak jejich chlouba, nový model Mulsane, vzniká. Neslibuje si od toho samozřejmě nic jiného, než že svůj Maybach, jehož náhrada se již nechystá, v budoucnu nahradí právě jejich vozy a ne vozy od konkurenčního Rolls-Royce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?