U Ferrari se posiluje. Novinky této značky budou ještě silnější, například nástupce modelu 599 má dostat šílených 700 koní
Doba je taková jaká je a žádá si souboje v motorových výkonech. Ferrari, jeden z největších a nejslavnějších producentů superaut na světě, nemůže zůstat stranou.
Již nyní je v přípravě nová generace modelu 599, který je svým změřením spíše luxusním GT s motorem vepředu, pohonem zadní nápravy, avšak s výkonem 620 koní již tak pekelně rychlé. Nová generace by měla posílit o další téměř stovku koní, což by ji mělo posunout opět na špici. Nyní jej může ohrožovat Lamborghini Aventador, který je i přes odlišnou koncepci přeci jenom cenovým a výkonnostním konkurentem.
Rojí se také informace o novém supervozu, který naváže na oplakávané Enzo. Je jasné, že tento vrchol řady dostane pod kapotu velmi silný dvanáctiválec, avšak měl by se v něm objevit také systém HY-KERS, který vychází z vývoje v F1 a představil se již jako koncept v modelu 599.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.