U Ferrari se posiluje. Novinky této značky budou ještě silnější, například nástupce modelu 599 má dostat šílených 700 koní
Doba je taková jaká je a žádá si souboje v motorových výkonech. Ferrari, jeden z největších a nejslavnějších producentů superaut na světě, nemůže zůstat stranou.
Již nyní je v přípravě nová generace modelu 599, který je svým změřením spíše luxusním GT s motorem vepředu, pohonem zadní nápravy, avšak s výkonem 620 koní již tak pekelně rychlé. Nová generace by měla posílit o další téměř stovku koní, což by ji mělo posunout opět na špici. Nyní jej může ohrožovat Lamborghini Aventador, který je i přes odlišnou koncepci přeci jenom cenovým a výkonnostním konkurentem.
Rojí se také informace o novém supervozu, který naváže na oplakávané Enzo. Je jasné, že tento vrchol řady dostane pod kapotu velmi silný dvanáctiválec, avšak měl by se v něm objevit také systém HY-KERS, který vychází z vývoje v F1 a představil se již jako koncept v modelu 599.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?