Arrinera vyrazila na silnice

Arrinera
Arrinera, foto: Archiv AutoRoad.cz
Jan Ševčík 31. července 2011 12:24
Sdílej:

Prozatím jde pouze o prototyp. Snímky a video přinesl polský server motofilm.pl. Při pohledu na příď se nelze divit, že se mu již přezdívá "polské Lamborghini".

Je vidět, že prototyp Arrinera je již plně provozuschopný. Nyní pravděpodobně probíhají jídní testy před rozběhnutím samotné výroby. Video působí dojmem spíše propagační jízdy po domácí polské komunikaci.

Prototyp je oděn do kevlarové karoserie. Příď působí poněkud všedně, na zádi je však možno spatřit větší porci originality. Jakoby prohnutá záď s implantovaným difuzorem a skupinové svítilny se šikmo uloženými pásy LED diod. Pod světlomety jsou nenápadně zakomponovány výdechy vzduchu od motoru.

Černý prototyp jezdí na elegantních kolech od O.Z. Racing. S lakem kontrastuje oranžový interiér. Jak jsme již psali ZDE, Arrineru rozpohybovává osmiválec z Corvette o výkonu 638 koní. Nezbývá než držet ambicióznímu projektu Arrinera Automotivem palce.

zdroj: carscoop.blogspot.com

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.