Prozatím jde pouze o prototyp. Snímky a video přinesl polský server motofilm.pl. Při pohledu na příď se nelze divit, že se mu již přezdívá "polské Lamborghini".
Je vidět, že prototyp Arrinera je již plně provozuschopný. Nyní pravděpodobně probíhají jídní testy před rozběhnutím samotné výroby. Video působí dojmem spíše propagační jízdy po domácí polské komunikaci.
Prototyp je oděn do kevlarové karoserie. Příď působí poněkud všedně, na zádi je však možno spatřit větší porci originality. Jakoby prohnutá záď s implantovaným difuzorem a skupinové svítilny se šikmo uloženými pásy LED diod. Pod světlomety jsou nenápadně zakomponovány výdechy vzduchu od motoru.
Černý prototyp jezdí na elegantních kolech od O.Z. Racing. S lakem kontrastuje oranžový interiér. Jak jsme již psali ZDE, Arrineru rozpohybovává osmiválec z Corvette o výkonu 638 koní. Nezbývá než držet ambicióznímu projektu Arrinera Automotivem palce.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?