Prozatím jde pouze o prototyp. Snímky a video přinesl polský server motofilm.pl. Při pohledu na příď se nelze divit, že se mu již přezdívá "polské Lamborghini".
Je vidět, že prototyp Arrinera je již plně provozuschopný. Nyní pravděpodobně probíhají jídní testy před rozběhnutím samotné výroby. Video působí dojmem spíše propagační jízdy po domácí polské komunikaci.
Prototyp je oděn do kevlarové karoserie. Příď působí poněkud všedně, na zádi je však možno spatřit větší porci originality. Jakoby prohnutá záď s implantovaným difuzorem a skupinové svítilny se šikmo uloženými pásy LED diod. Pod světlomety jsou nenápadně zakomponovány výdechy vzduchu od motoru.
Černý prototyp jezdí na elegantních kolech od O.Z. Racing. S lakem kontrastuje oranžový interiér. Jak jsme již psali ZDE, Arrineru rozpohybovává osmiválec z Corvette o výkonu 638 koní. Nezbývá než držet ambicióznímu projektu Arrinera Automotivem palce.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?