Automobilka vůz popsala jako "extrémně silný" a není se čemu divit. Pod kapotou totiž najdeme šestiválec o objemu 3,8-litru, který si Dacia vypůjčila z Nissanu GT-R. Agregát je upravený na maximální výkon 838 koní. O přenos této síly se postará nová šestistupňová převodovka Sadev.
Exteriér vozu zaujme masivním křídlem a rozšířenými blatníky. V karosérii vozu byla použita řada prvků ze skelných vláken. Vůz bude soutěžit v neomezené třídě, ve které nejsou žádné limity omezující výkon, váhu, pláště nebo řazení. Za jeho volant usedne trojnásobný vítěz Andros Jean-Philippe Dayraut.
"Závod do vrchu v Pikes Peak Hill je jediným místem na světě, kde dostanete příležitost mít pod kontrolou takovéto monstra, se kterými projíždíte smykem zatáčky, přesahujíce rychlost 200 km/h, na povrchu který je mixem asfaltu a hlíny. Nevím o žádném jiném odvětví motorsportu, kde vozy tohoto typu jsou povoleny." řekl Dayraut.
Momentální rekord 20 km trati je 10min 1.42sec.
Komerční sdělení