Nezávislé karosárny dokáží mnohé. Tentokrát třeba přetvořit karosérii krásného kabrioletu Bentley na velmi nepraktický kombík.
Individualita je občas tím, co zájemce táhne ke koupi nějakého vozu. V tomto případě tomu tak jistě bude, protože kombíků odvozených od Bentley Continental GTC vznikne jen 19. A s něčím tak vzácným se jen tak nejezdí.
Zákazník bude mít k dispozici výběr všeho, co Bentley do svého kabrioletu Continental GTC dává. A to včetně motorů s výoknem 550 až 620 koní.
Výroba jednoho kousku zabere firmě půl roku, poté ovšem každý z devatenácti zákazníků dostane něco, co opravdu téměř nikdo jiný nemá.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?