Opravdu pozoruhodné. V Titan Industries nenapadlo designery nic lepšího, než potáhnout nejlevnější auto světa jedním z nejdražších materiálů světa.
Jak tomu tak bývá, podobný šílený kousek není tak úplně bezúčelný. Tata se ve spolupráci s Titan Industries rozhodla oslavit pětitisíciletou tradici indického šperkařství.
Dala přitom na výběr národu, který vybere, který ze třinácti navržených designů bude použit na výrobu speciálního vozu. Ten bude potažen čistým zlatem a vyzdoben šperky dle návrhu.
Vítěze již známe, jde o o celozlatý vůz s kapkou uprostřed.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?