Fiat v Jižní Americe ukázal dvě nové variace na svůj nový model pro tamní trh - Uno. Jmenují se Roadster a Sporting.
Mezinárodní autosalon v Sao Paulu ozvláštní dvojice Fiatů Uno. Tento vůz nesoucí jméno legendárního hatchbacku se objeví ve sportovní a otevřené úpravě.
Novodobé Uno jako přitvrzený Sporting je přímo připraven do výroby. Nejde o nikterak dramatické úpravy, kromě designových doplňků je jedinou změnou odlišné nastavení tlumičů, které poslalo vůz o dva centimetry blíže k zemi. Pod kapotou je motor 1,4 Flex, který umí spalovat i líh. Motor s výkonem 85 koní je možné objednat do jakéhokoliv Una.
Zajímavější je koncept s otevřenou střechou. Ten má do výroby o něco dále než Sporting, automobilka zatím jen testuje reakce případných kupujících. Oproti běžnému Unu má pouhá dvě místa na sezení a stejný počet dveří. Pod kapotou je silný motor 1,4 T-jet o výkonu 150 koní, který známe z Evropy. Poměrně razantně byl upraven i design celého vozu včetně přední masky, která by jinak úpravou mohla zůstat nedotčena. Podle všeho se chystá jen omezené série těchto otevřených jedniček.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.