Jeden z vedoucích pracovníků v Audi se pro časopis Autobild svěřil, že Audi Quattro se dočká omezené výroby.
V roce 2012 by měla továrnu Audi opustit omezená série asi tří set kusů novodobého Audi Quattro.
Mělo by jít o vozy velmi podobné prototypu, který se ukázal na výstavě v Paříži. Jeho technický základ byl převzat z jiného silného Audi, modelu RS5, ale motor pochází z Audi TT. Nepřichází totiž v úvahu, že by tohle Audi dostalo jiný motor než pětiválec. Konkrétně by jeho objem měl být 2,5 litru a výkon 400 koní.
Pouhých tři sta kusů by se mohlo zdát málo, ale toho "pravého" zkráceného Quattra sport vyrobeného jako podmínku homologace pro závody rally se vyrobilo jen 224 kusů.
Krátké video...
...a dlouhé video.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.