Škoda nedávno vypustila do médií neurčitou zprávu, že dojde k povýšení greenlinů na jejich druhou generaci, která bude a úspornější. O něčem se ale zmínit zapomněla...
Jak se očekávalo, Škoda do své ekologické řady povýšila pátého člena. Po úpravách na vozech Fabia, Roomster, Octavia i Superb je tu pátá, poslední varianta - vůz ze třídy, kde úspora není prvořadá - SUV Yeti.
Vůz se dostavuje v poměrně očekávané konfiguraci, pod kapotou je totiž týž motor, 1,6 TDI-CR o výkonu 105 koní, jako v Octavii a Superbu.
Spotřeba je ale vyšší, zatímco Superb dosáhne na spotřebu 4,4 l/100 km, SUV není schopno jezdit za méně, než za 4,6 litru.Doplním jen obligátní informace, že na stovku zrychlí tento ekolog za 12,1 sekundy a nerozjede se na více než 176 km/h.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.