Boří se jedno tabu za druhým. V nejvyšší třídě Mercedesu se nově objeví čtyřválcový diesel. Půjde o turbodiesel 250 CDI.
Mluvilo se o něm, ale říkalo se, že nakonec nebude, že tak hluboko Mercedes neklesne. Ale bude.
V Paříži se představí Mercedes Benz třídy S 250 CDI, první čtyřválec v padesátileté historii třídy S. Dosud měl nejméně válců dieselový pětiválec ze 70. let.
Nová motorizace každopádně nebude žádným motůrkem ze skútru, půjde o 2,2 litru velký motor s výkonem 205 koní. To není na takto velký a těžký vůz mnoho, ale dostačuje.
Díky úsporným technologiím Blue Efficiency by měla spotřeba klesnout pod hranici šesti litrů na 100 km.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?