Mercedes Benz ukázal malosériovou verzi svého model A E-call. Tento elektromobil bude první vlaštovkou elektřiny u Mercedesu.
Mercedes Benz třídy A se pro zástavbu elektrického pohonu velmi hodí. Jeho unikátní sendvičová konstrukce poskytla dostatek místa pro zástavbu veškerého nutného vybavení, což umožnilo ponechat interiér v původní konfiguraci.
Prototypy elektrického vozu se budou prohánět po ulicích Francie, Německa a Nizozemí, přičemž budou řidičům propůjčeny pro účel výzkumu. Vozy budou vybaveny pokročilými Li-Ion bateriemi s vyšší kapacitou než u klasických NiMH. Výkonné baterie mají vlastní systém chlazení a ohřevu, aby byly stále v optimální teplotě.
Výkon elektromotoru může špičkově dosáhnout výkonu 95 koní, dlouhodobý výkon je 68 koní. Dojezd může být až 200 kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.