Předevčírem bylo v sídle společnosti Gemballa v Leonbergu u Stuttgartu na tiskové konferenci oznámeno, že se společnost vrací v rámci nově vzniklé firmy Gemballa GmbH.
Potom co majitel firmy Uwe Gemballa po finančních problémech záhadně zmizel v JAR byla společnost poslána do konkurzu. Nyní vzniká nástupnická společnost Gemballa GmbH, která se bude snažit navázat na úpravy vozů značky Porsche.
Jak sdělil nový šéf Gemballa GmbH a vlastník práv na jméno firmy Andreas Schwarz do rozjezdu firmy bude investováno milión Euro. Za novou společností údajně stojí finančník Steffen Korbach.
V plánu je zachovat stávající produkci a rozšířit výrobní program o další komponenty pro řady Cayenne a Panamera. Nezbývá než držet palce, aby impozantní Gembally vznikaly i nadále.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?