Nová generácia Loganu sa predstaví už o dva roky

Braňo Porubčan, 1. srpna 2010, 09:58 Google+

Aktuálna generácia "low-costového" rumunského automobilu Dacia Logan slúži motoristom už šiesty rok. Nová generácia by sa mala objaviť na trhu už o dva roky a prinesie úspornejšie motory s nižšou spotrebou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Logan Steppe

Logan Steppe | foto: Renault

Sdílejte článek

Rumunskej automobilke by pred niekoľkými rokmi len málokto uveril, že sa dokáže postaviť na nohy. Automobilku vzkriesil nízkorozpočtový model Logan aj so svojimi derivátmi v podobe kombi MCV, pracovných verzií Pick-up alebo Van a predával sa aj na západoeurópskych trhoch, kde sa pôvodne nemal ukázať.

Karosárske verzie aktuálneho Loganu sú zrejme vyčerpané, život prvej generácie sa tak pochopiteľne blíži ku koncu. Úplne nový model s rovnakým názvom by sa mal predstaviť v roku 2012, teda osem rokov po predstavení svojho predchodcu.

Pracovná verzia Loganu II s interným označením X52 je vo fáze príprav, novinka však bude zrejme postavená na rovnakom podvozku ako súčasný model. Zmeny v technike preto nebudú zásadné, motorová paleta by sa mala dočkať mierneho navýšenia výkonu a zníženia priemernej spotreby a emisií. Cieľom úprav pohonných jednotiek bude plnenie emisnej normy Euro 5. Tvary Loganu II však budú úplne nové, rovnako aj krivky interiéru, ktorého diely zrejme budú poznať majitelia aktuálnych, resp. starších modelov značky Renault.

Nová generácia Dacie Logany by sa mala objaviť na trhu v roku 2012, odvodené karosárske verzie by sa mali predstaviť postupne, v odstupe niekoľkých mesiacov.

Vytisknout

Diskuze: Nová generácia Loganu sa predstaví už o dva roky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

GT

Alfa Romeo GT Quadrifoglio d´Oro pre japonský trh

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud