Tunerská společnost si rozhodla vyhrát se dvěma ryze americkými vozy. Motory 6,1 HEMI se ji zdály moc slabé...
Když nestačí atmosféra, je třeba do in trochu fouknout, řekli si u O.CT a vytvořili tohle. Základní blok 6,1 litru velkého motoru zůstal, ale jeho výkon se navýšil z původních 550 na 682 koních. To už stačí na pěknou projížďku.
Kromě kompresoru se na motoru změnil také software, vylepšeno bylo výfukové ústrojí, které je naladěno tak, aby při klidné jízdě bylo velmi tiché, při přišlápnutí plynu ale mohutně zadunělo.
Tento motor můžeme najít v modelech Chrysler 300C a koncernovém Dodge Challenger. Právě tomu bude úprava slušet asi nejvíce.
Tunerská společnost samozřejmě nezůstala u motoru, to by byla práce dokončena jen z půle, vylepšil se tedy design i jízdní vlastnosti.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.