Tunerská společnost si rozhodla vyhrát se dvěma ryze americkými vozy. Motory 6,1 HEMI se ji zdály moc slabé...
Když nestačí atmosféra, je třeba do in trochu fouknout, řekli si u O.CT a vytvořili tohle. Základní blok 6,1 litru velkého motoru zůstal, ale jeho výkon se navýšil z původních 550 na 682 koních. To už stačí na pěknou projížďku.
Kromě kompresoru se na motoru změnil také software, vylepšeno bylo výfukové ústrojí, které je naladěno tak, aby při klidné jízdě bylo velmi tiché, při přišlápnutí plynu ale mohutně zadunělo.
Tento motor můžeme najít v modelech Chrysler 300C a koncernovém Dodge Challenger. Právě tomu bude úprava slušet asi nejvíce.
Tunerská společnost samozřejmě nezůstala u motoru, to by byla práce dokončena jen z půle, vylepšil se tedy design i jízdní vlastnosti.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.