Nezávislý německý designér Sasha Selipanov ukázal črty svého konceptu 612 GTO. Přinášíme vám o něm reportáž, protože tahle kára za to stojí.
Selipanov koncepčně vyšel ze základu modelu Scaglietti, tedy klasické konstrukce motoru vpředu a pohonu zadní nápravy. Studie má evokovat ty nejklasičtěší Ferrari historie. Asi nejvíce praští do očí podobnost otvorů sání motoru ve stylu modelu 250 GTO. Dominantní jsou obří vstupy sání, obří pětipaprskové elektrony a nízký ponton karoserie.
612 GTO se opravdu povedlo, možná by v Maranellu mohli Selipanova angažovat, nelze říct že by se Italia či 599 GTO nepovedly, ale 612 GTO má své kvality.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.