 
            Projekt mikroautomobilu Gordona Murraye se přibližuje k sériové výrobě. Výstavba továrny pro výrobu T.27 by se měla v Británii rozběhnout koncem roku.
Gordon Murray známý především jako konstruktér monopostů F1, legendárního supersportu McLarenu F1 i typu Mercedesu SLR stojí za projektem mikroauta T.27.
Jeho společnost Gordon Murray Design toto vozítko navrhla a hodlá v něm uplatnit řadu inovativních návrhů. Zhruba polovinu nákladů na vývoj zaplatila britská vláda v rámci programu na podporu inovací.
Při návrhu T.27 využili konstruktéři mnohé prvky z již vivinutého typu T.25. Na projektu participuje vývojem elektrokomponent společnost Zytek Automotive, ta se podílí i na konkurenčním Smartu EV.
T.27 bude automobil menší než Smart, nabídne však místo pro tři pasažéry. Přičemž řidič sedí vpředu uprostřed, další dva cestující se mohou usadit za řidiče, toto řešení měl již i McLaren F1. Zajímavý je přístup do auta přes kabinu sklopnou dopředu. Hmotnost i s akumulátory by se měla pohybovat pod 700 kg.
Do výroby půjde elektromobil T.27 současně s modelem T.25, ten se odlišuje především použitím zážehové pohonné jednotky objemu 1,0 litru. T.25 byl navržen jako budoucí lidové vozidlo prodávané za příznivou cenu.
Z důvodu snížení výrobních nákladů vivinul Murray technologii výroby zvanou istream, ta spočívá v oddělené montáži podvozku se všemi skupinami, až nakonec je podvozek spojen s plně nalakovanou a osazenou karoserií. Karoserii tvoří modulární panely, které bude možné v případě nehody snadno vyměnit.
Pozoruhodné je, jak moc se při návrhu T.25 myslelo na ekologii, 90% komponent vozu bude možné recyklovat.
Předpokládá se zahájení výroby modelů T.25 a T.27 koncem roku 2012.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?