Společnost MG ukázala na autosalonu v Pekingu studii pod názvem Zero Concept. Zero Concept by měl ukazovat jak bude vypadat připravovaný model MG3.
Čtyřmetrový pětidveřový hatchback by se měl stát základním kamenem v nabídce čínsko-britské firmy. Po roadsteru TF a po MG6 (do prodeje koncem roku 2010), by mělo jít o třetí model v nabídce. Prodávat se bude jak v Číně, tak na vybraných evropských trzích.Design konceptu Zero vznikl rukou angličana ze studia MG Design v Birminghamu, Anthonyho Williamse. Vzhledově trochu připomene A1 od Audi. Na Zero Concept zaujme výrazný nasávací otvor v předním nárazníku, nápaditě vyvedené přední i zadní světlomety. V interiéru je patrné futuristické ztvárnění, nesoucí se v bíločerveném ladění. Technické parametry MG neuvedlo, lze očekávat nasazení maloobjemových čtyřválců.Až přijde MG se sériovou variantou modelu MG3, bude se muset konkurence obávat, že jim může značka MG přetáhnout nemálo zákazníků.
V MG je třeba vidět jednu z mála značek v čínských rukou v automobilové branži, která jde cestou vlastního vývoje a nikoli cestou kopírování zavedených značek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.