Společnost MG ukázala na autosalonu v Pekingu studii pod názvem Zero Concept. Zero Concept by měl ukazovat jak bude vypadat připravovaný model MG3.
Čtyřmetrový pětidveřový hatchback by se měl stát základním kamenem v nabídce čínsko-britské firmy. Po roadsteru TF a po MG6 (do prodeje koncem roku 2010), by mělo jít o třetí model v nabídce. Prodávat se bude jak v Číně, tak na vybraných evropských trzích.Design konceptu Zero vznikl rukou angličana ze studia MG Design v Birminghamu, Anthonyho Williamse. Vzhledově trochu připomene A1 od Audi. Na Zero Concept zaujme výrazný nasávací otvor v předním nárazníku, nápaditě vyvedené přední i zadní světlomety. V interiéru je patrné futuristické ztvárnění, nesoucí se v bíločerveném ladění. Technické parametry MG neuvedlo, lze očekávat nasazení maloobjemových čtyřválců.Až přijde MG se sériovou variantou modelu MG3, bude se muset konkurence obávat, že jim může značka MG přetáhnout nemálo zákazníků.
V MG je třeba vidět jednu z mála značek v čínských rukou v automobilové branži, která jde cestou vlastního vývoje a nikoli cestou kopírování zavedených značek.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.