V německém Hannoveru ukázal Volkswagen svůj nový koncept pro taxislužby. Jmenuje se Milano Taxi Concept. Vychází ze studie Space Up! Blue z Auto Show v Los Angeles z roku 2007.
Vozidlo bylo řádně upraveno pro taxikáře. Najdete na něm pouze dvojici dveří, jedny pro řidiče a jedny pro pasažéry. Nástup zákazníků na dvojitou lavici probíhá dveřmi na pravé straně vozu, ty se posouvají dopředu. Interiér je bohatě prosklený včetně střechy. Místo sedadla pro spolujezdce se nachází prostor pro zavazadla. O pohon se stará elektromotor o výkonu 67 koní, taxík se se ním rozjede se maximálně na 120 km/h. Pro napájení využívá lithium-iontové baterie. Dojezd vozu by měl být na jedno nabití 280 kilometrů. Baterie je možno během jedné hodiny dobít na 80% jejich kapacity.Start výroby těchto ekologických taxíků se předpokládá na rok 2013. Jistě je to cesta správným směrem, vozy taxislužby jsou ideálním využitím elektromobilů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?