Renault připravuje následovníka modelu vyšší střední třídy, typu Vel Satis. Bude to znamenat návrat ke klasickému sedanu.
Francouzi znovu využijí dceřinné korejské společnosti Samsung. Po převzetí SUV Koleos od Samsungu se chystají tento krok učinit znovu. Jako základ pro nový Vel Satis poslouží model Samsung SM5. Je možné že dojde k přejmenování modelu zpět z Vel Satis na Safrane. Nový model by chtěl Renault představit na autosalonu v Paříži příští rok. Model Samsung SM5 je v Asii v prodeji od roku 2004, jde o klasický sedan o délce 4,90 metru. Předpokládá se, že Renault použije pro pohon sedanu zážehovou jednotku V6, o naftových jednotkách zatím nebylo rozhodnuto.
Na snímcích je poslední generace vozu Samsung SM5.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?