Nejmenovaná britská pojišťovna musela vyplatit 300 tisíc liber za rozbitý vůz Pagani Zonda. Jde o nejvyšší takovéto plnění v tamní historii.
Řidič jel se svým vozem Pagani Zonda S nedaleko skotského městečka Aberdeen a co se nestalo, vůz naboural.
Tato situace se sice stala už loni, nicméně teprve nyní přišel z Modeny, místa, kde Zondy vznikají, účet za opravu rozbitého vozu. Cenovka byla 300 tisíc liber, tedy osm a půl milionu korun.
Přesto pojišťovna ušetřila, kdyby měla vůz prohlásit za neopravitelný, musela by z pojištění vyplatit téměř dvojnásobek.
Upřímně řečeno, nechtěl bych vidět tu pojistku...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?