Mercedes Benz chce v příští generaci své vlajkové lodi S zamíchat trhem. Všechny motorizace by měly být hybridní, přinejmenším v USA.
Naše zámořské sousedy nepopadla dieselmanie podobná té evropské, i proto zde jsou hybridy lépe na odbyt. Přizpůsobit se má i vlajková loď Mercedesu, třída S, která bude plně hybridní.
Dá se očekávat, že hybridní motorizace budou prodávány i v Evropě, hybridy se pravděpodobně ale nestanou diesely, přinejmenším ne všechny.
V současné době nabízí Mercedes jen jednu hybridní variantu svého velkého sedanu, jde o model S400 Hybrid.
Jedinými benzínovými variantami, které se zachrání, budou vysoce výkonné verze AMG.
V současné sobě nabízí hybridní ústrojí všichni důležití konkurenti. Nové Audi A8 dostane hybrid cobydup, BMW 7 ho již má a Lexus LS má svoji variantu 600h už léta.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?