Honda na kanadském mezinárodním autosalonu v Montrealu představila koncept městského vozidla budoucnosti Honda P-NUT.
Honda se řadí mezi tzv. ultrakompakty, vozítko má na délku pouhé 3,4 metru. P-NUT převeze tři osoby, přičemž řidič sedí vpředu v ose vozidla a za ním se mohou usadit dva pasažéři. Kabina vozu by měla zaručit všem na palubě dostatek prostoru pro hlavu i nohy, odpovídající sedanu střední třídy.Honda zaujme na první pohled velkým poměrem prosklených ploch což usnadňuje pohyb ve stísněných městských prostorech. Řidič má k dispozici technologie jako heads-up displej nebo couvací kameru. Prostornost kabiny těží z atypické konstrukce, vše vzadu. Koncept je navržen s ohledem na využití více alternativ pohonu. Počítá se s využitím klasického benzínového motoru, s hybridním nebo i s plně elektrickým pohonem. Účelem konceptu je, dle tvůrců z Honda R & D Americas z Kalifornie, prověřit zájem potencionálních zákazníků o nově koncipovaný městský vůz. Ten by jim měl být schopen zajistit pohodlný přístup k zaměstnání a za zábavou. Rozměry vozidla jsou délka 3,4 m, šířka 1,75 m a výška 1,44 m. Další podrobnosti automobilka neuveřejnila.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.