Tata svůj sedan Pr1ma (neboli Prima) představila už loni v Ženevě. Letos se s ním opět prezentuje na právě probíhajícím autosalonu Díllí.
Tata Pr1ma je jedním z moderních počinů indické automobilky, která se snaží proniknout na trh nejen superlevnými vozy, ale v poslední době se začíná čím dál více soustředit i na kvalitu své produkce.
Tata nechala pro Primu ušít kabátek v Itálii, u designérského studia Pininfarina a je to opravdu znát.
V Indii bude Pr1ma v prodeji už příští rok, zda se dostane i do Evropy, nevíme, ale dost možná by na to i měla.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?