Nemecký Volkswagen predstavil športový bodykit už aj pre manažérsky sedan Passat CC. Ide už o ôsmy model R-Line v poradí, ktorému automobilka darovala decentný továrenský tunning.
Automobilky sa v dnešnej dobe snažia zaujať prefíkanými marketingovými ťahmi, ktoré robia obyčajný model športovým a výnimočným. Pre väčšinu takto upravených modelov by sa hodilo skôr označenie „pseudošportový“. Bude to tak aj v prípade Volkswagenu Passat CC so športovým optipaketom R-Line?
Nech sú zámery marketingového a dizajnového oddelenia Volkswagenu akékoľvek, isté však je, že optický paket R-Line dodáva sériovým modelom z dielne značky stále o trochu dynamickejší vzhľad. Volkswagen Passat CC je zatiaľ posledným modelom značky, ktorý týmto paketom disponuje. Predbehli ho modely Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Touareg, Passat a Passat Variant.
Už základné proporcie Passatu CC sú sami o sebe veľmi vydarené, optipaket však priniesol ďalšie pozitívne dizajnové zmeny. Decentné športové nárazníky, nové hmlové svetlomety, bočné prahy alebo zatmavené kryty zadných svetlometov...ako málo stačí a krásne auto sa premení na ešte krajšie a príťažlivejšie. Efekt dotvárajú elegantné 17- palcové zliatinové disky s pneumatikami rozmeru 235/45.
Interiér zdobia decentné hliníkové doplnky stredovej konzoly alebo športový trojramenný volant. Efektné sú aj emblémy R-Line vo vnútri vozidla.
Cena príplatkovej sady R-Line sa bude pohybovať okolo 2200 EUR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.