Nejmenší z rodu Volv se dostává na tuzemský trh s faceliftovanou tváří, mimo to ale přináší i příznivější ceny i výbavy.
Z výbavy se vytratila základní výbava Volvo a jako první tak zůstala kdysi druhá výbava Kinetic. Cena Kineticu se základním motorem 1,6 klesla na příjemných 453 tisíc korun, přičemž i v základu nabízí velmi příjemnou výbavu. Nalezneme v ní třeba šestici airbagů, ochranné systémy SIPS a WHIPS, samozřejmostí je automatická dvouzónová klimatizace a autorádio a palubní počítač.
Další výbavy potom přidávají kola z lehkých slitin, tempomat, bi-xenonové světlomety a další.
Z nabídky motorů vypadl motor 1,8, takže mezi základní 1,6 (100 koní) dvoulitrem (145 koní) vznikla slušná mezera. K dispozici jsou dále motory 2,4 (170 koní) a vrcholná T5 o výkonu 230 koní. Diesely zastupuje 1,6 o výkonu 109 koní, dvoulitr (136 k) a motor D5, který ze sebe dostane 180 koní výkonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.