Volkswagen New Beelte, jeden z pionýrů současné retrománie, pomalu končí. Naznačuje to poslední série tohoto oblíbeného vozu.
Volkswagen New Beetle si získal větší oblibu za oceánem než na Starém kontinentě. Stojí na podlahové plošině dnes už v podstatě archaického Golfu čtvrté generace (dnes se prodává generace šestá) a na trhu se drží již 12 let.
Věčnou slávu se vydobyl mimo jiné svým atraktivním retro vzhledem, ale i takto úspěšný vůz je třeba jednou nahradit.
Final Edition, tedy závěrečná edice, bude k dispozici pouze v patnácti stovkách kusů. Všechny budou lakovány charakteristickou modrou barvou, přičemž kupé bude mít černě lakovanou střechu, kabriolet bude potažen bílým plátnem.
Každý z vozů bude označen i pořadovým číslem na volantu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?