Volkswagen New Beelte, jeden z pionýrů současné retrománie, pomalu končí. Naznačuje to poslední série tohoto oblíbeného vozu.
Volkswagen New Beetle si získal větší oblibu za oceánem než na Starém kontinentě. Stojí na podlahové plošině dnes už v podstatě archaického Golfu čtvrté generace (dnes se prodává generace šestá) a na trhu se drží již 12 let.
Věčnou slávu se vydobyl mimo jiné svým atraktivním retro vzhledem, ale i takto úspěšný vůz je třeba jednou nahradit.
Final Edition, tedy závěrečná edice, bude k dispozici pouze v patnácti stovkách kusů. Všechny budou lakovány charakteristickou modrou barvou, přičemž kupé bude mít černě lakovanou střechu, kabriolet bude potažen bílým plátnem.
Každý z vozů bude označen i pořadovým číslem na volantu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?