Volkswagen New Beelte, jeden z pionýrů současné retrománie, pomalu končí. Naznačuje to poslední série tohoto oblíbeného vozu.
Volkswagen New Beetle si získal větší oblibu za oceánem než na Starém kontinentě. Stojí na podlahové plošině dnes už v podstatě archaického Golfu čtvrté generace (dnes se prodává generace šestá) a na trhu se drží již 12 let.
Věčnou slávu se vydobyl mimo jiné svým atraktivním retro vzhledem, ale i takto úspěšný vůz je třeba jednou nahradit.
Final Edition, tedy závěrečná edice, bude k dispozici pouze v patnácti stovkách kusů. Všechny budou lakovány charakteristickou modrou barvou, přičemž kupé bude mít černě lakovanou střechu, kabriolet bude potažen bílým plátnem.
Každý z vozů bude označen i pořadovým číslem na volantu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?