Móda hybridních technologií se, jak se zdá, nevyhne ani přísně konzervativním britům. Rolls-Royce totiž údajně chystá hybridní verzi svého nejnovějšího modelu Ghost. Pod kapotou se objeví „vé dvanáctka“ o objemu 6.2 litru.
V případě „baby Rollsu“ totiž půjde o takzvaný mild hybrid. To znamená, že elektromotor zde bude fungovat jen jako podpůrný prostředek pro vyšší výkon či (a to hlavně) pro rozjezdy, kdy klasický spalovací agregát spotřebuje nejvíc benzínu. Stejný systém využívá i mnichovská vlajková loď BMW řady 7 ActiveHybrid.Pod kapotou hybridního Ghostu se údajně objeví dvanáctiválec o objemu 6.2 litru, který by sám o sobě měl dávat výkon 563 k. Jemu bude pomáhat 20 kW elektromotor, který by měl reálně přidat celé limuzíně dalších 15 k.Elektrická energie vytvořená při brzdění se bude ukládat do lithium-ionových akumulátorů o kapacitě 0,6 kWh. Podle předběžných informací by spotřeba Ghostu měla klesnout asi o 15 procent.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?