Nejdéle v horizontu tří let chce Škoda Auto uvést na trh nový levný model, který ve výrobním programu nahradí dosluhující Octavii Tour. Předběžně se hovoří o ceně mezi 10 a 12 tisíci eury.
Jak prozradil šéf Škodovky Reinhard Jung, auto vyjede s u nás nepříliš oblíbenou karoserií se stupňovitou zádí, tedy sedan. Pokud jde o rozměry, „lowcost“ model by se měl zařadit mezi Fabii a Octavii, přičemž s oběma těmito vozy bude sdílet řadu technických řešení. Naopak design bude podle očekávání zcela nový.Na trhu se má nová Škoda objevit nejpozději do roku 2013. Důležitá bude samozřejmě hlavně prodejní cena. Momentálně se hovoří o částce v rozmezí 10 a 12 tisíc euro, tedy asi 260 – 310 tisíc Kč. Zopakovat úspěch Loganu se tak mladoboleslavským asi nepodaří.Není žádným tajemstvím, že budoucí auto nahradí dosluhující (či přesluhující?) Octavii Tour, která se bez přestávky vyrábí už od roku 1996 a jejíž produkce zřejmě příští rok skončí s více než 1,5 miliony prodanými vozy na kontě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.