Ferrari, Lamborghini ! Střeste se! Přichází e-Wolf! Nový supersport s elektromotory místo velkých osmiválců a desetiválců má budoucnost.
Novinka z německé dílny je opravdu impresivní. S designem, za který by se nemusel stydět žádný renomovaný výrobce dodává i opravdu vyspělou technologii.
Elektromobil e-Wolf má v náboji každého kola separátní elektromotor, přičemž jejich sumární maximální výkon je přes 400 kW, tedy přes 550 koní. Točivý moment převýší hodnotu jednoho tisíce newtonmetrů.
To samo o sobě není až tak nic speciálního, kdyby automobilka neuváděla, že auto váži pouhopouhých 900 kilo. Vzhledem k použití velké baterie se to zdá být skoro nemožné.
Žádné výkony ani další data zatím dílna nezveřejnila. Jediné co tak víme je to, že nabití má trvat jen 30 minut a i přesto je udávaný dojezd až 300 kilometrů.
Sériové produkce se dočkáme do dvou let.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?