Automobilka zaručuje opravdu komfortní jízdu. V další tiskové zprávě popisuje systém podvozku tohoto unikátního vozu.
Automobilka je na svůj nový vůz patřičně hrdá. Ještě aby ne, jen málokdo neočekává, že půjde o jeden z vrcholů současného automobilového umění.
Šasi nového vozu bude stát na zavěšení typu multi-link, tedy víceprvkovém zavěšení. Nápravy budou vyrobeny z hliníku. Ke kvalitě jízdy přispějí aktivní stabilizátory podvozku.
Každé kolo bude odpruženo vysoce kvalitním a citlivým vzduchovým pružením. Senzory jsou podle automobilky tak citlivé, že reagují i na změny polohy těl v autě.
Již delší dobu víme, že pod kapotou bude statný dvanáctiválec o objemu 6,6 litru a výkonu přes 500 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?