Automobilka zaručuje opravdu komfortní jízdu. V další tiskové zprávě popisuje systém podvozku tohoto unikátního vozu.
Automobilka je na svůj nový vůz patřičně hrdá. Ještě aby ne, jen málokdo neočekává, že půjde o jeden z vrcholů současného automobilového umění.
Šasi nového vozu bude stát na zavěšení typu multi-link, tedy víceprvkovém zavěšení. Nápravy budou vyrobeny z hliníku. Ke kvalitě jízdy přispějí aktivní stabilizátory podvozku.
Každé kolo bude odpruženo vysoce kvalitním a citlivým vzduchovým pružením. Senzory jsou podle automobilky tak citlivé, že reagují i na změny polohy těl v autě.
Již delší dobu víme, že pod kapotou bude statný dvanáctiválec o objemu 6,6 litru a výkonu přes 500 koní.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.