Na výstaviště v Brně začíná další ročník tradičního Autosalonu. Již dnes večer se můžete jít podívat na vystavené skvosty.
Autosalon letos trvá od 6. do 11. června, otevřeno je každý den od devíti ráno do šesté hodiny večerní. Pouze v posledním dni se brány zavřou o hodinu dříve.
Autosalon letos připravil zajímavou podívanou. Již dnes, tedy 5.6, je možné se podívat na Autosalon night, tedy noční prohlídku výstaviště. Začíná v 18:00, tedy po skončení tiskového dne.
Vstup na Autosalon night je zdarma, v ostatní dny stojí vstupné 100 korun. Pokud jste studentem, důchodcem nebo návštěvníkem registrovaným na této adrese, zaplatíte polovic. Rodinnou vstupenku pro dva dospělé a dvě děti je možné zakoupit za 200 Kč.
Vstupenka je zároveň i celodenní jízdenkou pro brněnskou MHD.
Zpoplatněna jsou i parkoviště v okolí výstaviště. Další podrobnosti se dozívte na webu www.autosalon.cz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?