Na výstaviště v Brně začíná další ročník tradičního Autosalonu. Již dnes večer se můžete jít podívat na vystavené skvosty.
Autosalon letos trvá od 6. do 11. června, otevřeno je každý den od devíti ráno do šesté hodiny večerní. Pouze v posledním dni se brány zavřou o hodinu dříve.
Autosalon letos připravil zajímavou podívanou. Již dnes, tedy 5.6, je možné se podívat na Autosalon night, tedy noční prohlídku výstaviště. Začíná v 18:00, tedy po skončení tiskového dne.
Vstup na Autosalon night je zdarma, v ostatní dny stojí vstupné 100 korun. Pokud jste studentem, důchodcem nebo návštěvníkem registrovaným na této adrese, zaplatíte polovic. Rodinnou vstupenku pro dva dospělé a dvě děti je možné zakoupit za 200 Kč.
Vstupenka je zároveň i celodenní jízdenkou pro brněnskou MHD.
Zpoplatněna jsou i parkoviště v okolí výstaviště. Další podrobnosti se dozívte na webu www.autosalon.cz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.