Mnohé automobilky se netají tím, že některým svým modelem směřují "zpět ke kořenům". Lamborghini to má těžké, přesto novým konceptem Toro takový posun naznačilo.
Abych byl přesný, Lamborghini nikdy traktory vyrábět nepřestalo. Lamborghini byl vždy výrobcem traktorů a, jak praví legenda, supersporty začal Ferruccio Lamborghini vyrábět až po hádce s Enzem Ferrarim.
Koncept Lamborghini Toro ukazuje pravděpodobně nerealizovatelný, ovšem zajímavý vzhled traktoru. Hranatost tvarů, nasávací otvor vepředu a celkové vyznění evokuje vzhled supersportů s býkem ve znaku.
Mimochodem, víte proč má Lamborghini ve znaku býka? Přece podle narození Ferruccia Lamborghini, narodil se ve znamení býka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?