Zpátky ke kořenům - Lamborghini Toro

Toro
Toro, foto: Lamborghini
Marek Litzman 7. května 2009 08:18
Sdílej:

Mnohé automobilky se netají tím, že některým svým modelem směřují "zpět ke kořenům". Lamborghini to má těžké, přesto novým konceptem Toro takový posun naznačilo.

Abych byl přesný, Lamborghini nikdy traktory vyrábět nepřestalo. Lamborghini byl vždy výrobcem traktorů a, jak praví legenda, supersporty začal Ferruccio Lamborghini vyrábět až po hádce s Enzem Ferrarim.

Koncept Lamborghini Toro ukazuje pravděpodobně nerealizovatelný, ovšem zajímavý vzhled traktoru. Hranatost tvarů, nasávací otvor vepředu a celkové vyznění evokuje vzhled supersportů s býkem ve znaku.

Mimochodem, víte proč má Lamborghini ve znaku býka? Přece podle narození Ferruccia Lamborghini, narodil se ve znamení býka.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.