BMW vyrába autá s normálnym výkonom, vyšším výkonom a potom tu máme divíziu M. Čo ale má človek robiť ak na autá s vyšším výkonom má, chce viac, no na M mu to proste nevychádza? Spraví si tuning. A najlepšie priamo od výrobcu.
Ak vám ale ani toto nestačí, nemusíte zúfať, že vás na rovinke „dá dole“ nejaká tá M3-ka. BMW vám ponúka Performance balíček, ktorý vaše BMW nadopuje úpravou riadiacej jednotky až na hodnotu 326k a krútiaci moment na krásnych 450Nm.
Úpravy sa ale nedotknú len motorickej časti, zmenené bude aj riadenie, ktoré bude ostrejšie, tvrdší podvozok a tiež nový bude aerodynamický packet. Zrýchlenie z 0 na 100km/h zvládnu vozidlá za 5,4s, čo je už naozaj dosť blízka hodnota zrýchlenia M3-ky.
Ak sa vám teda máli výkon vašej 135i alebo 335i, je tu riešenie práve pre vás. Cena zatiaľ nebola stanovená, uvedenie je naplánované na Ženevský autosalón.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.