BMW vyrába autá s normálnym výkonom, vyšším výkonom a potom tu máme divíziu M. Čo ale má človek robiť ak na autá s vyšším výkonom má, chce viac, no na M mu to proste nevychádza? Spraví si tuning. A najlepšie priamo od výrobcu.
Ak vám ale ani toto nestačí, nemusíte zúfať, že vás na rovinke „dá dole“ nejaká tá M3-ka. BMW vám ponúka Performance balíček, ktorý vaše BMW nadopuje úpravou riadiacej jednotky až na hodnotu 326k a krútiaci moment na krásnych 450Nm.
Úpravy sa ale nedotknú len motorickej časti, zmenené bude aj riadenie, ktoré bude ostrejšie, tvrdší podvozok a tiež nový bude aerodynamický packet. Zrýchlenie z 0 na 100km/h zvládnu vozidlá za 5,4s, čo je už naozaj dosť blízka hodnota zrýchlenia M3-ky.
Ak sa vám teda máli výkon vašej 135i alebo 335i, je tu riešenie práve pre vás. Cena zatiaľ nebola stanovená, uvedenie je naplánované na Ženevský autosalón.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?