BMW vyrába autá s normálnym výkonom, vyšším výkonom a potom tu máme divíziu M. Čo ale má človek robiť ak na autá s vyšším výkonom má, chce viac, no na M mu to proste nevychádza? Spraví si tuning. A najlepšie priamo od výrobcu.
Ak vám ale ani toto nestačí, nemusíte zúfať, že vás na rovinke „dá dole“ nejaká tá M3-ka. BMW vám ponúka Performance balíček, ktorý vaše BMW nadopuje úpravou riadiacej jednotky až na hodnotu 326k a krútiaci moment na krásnych 450Nm.
Úpravy sa ale nedotknú len motorickej časti, zmenené bude aj riadenie, ktoré bude ostrejšie, tvrdší podvozok a tiež nový bude aerodynamický packet. Zrýchlenie z 0 na 100km/h zvládnu vozidlá za 5,4s, čo je už naozaj dosť blízka hodnota zrýchlenia M3-ky.
Ak sa vám teda máli výkon vašej 135i alebo 335i, je tu riešenie práve pre vás. Cena zatiaľ nebola stanovená, uvedenie je naplánované na Ženevský autosalón.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.