Již od prvního představení v roce 1994 si koncept T-REX získává spoustu zájmu. Byl rovněž několikrát oceněn a na mnoho zájemců zapůsobil především svým unikátním charakterem. Ve světě lehkých vozítek se stal legendou a řadí se k ikonám této kategorie.
Jonathan Cote, mladý designér, pracující pro společnost Morelli Designers, teď přichází s novou verzí konceptu T-Rex. Jonathan Cole se uvedl například konceptem elektrického školního minibusu, který představil na mezinárodním autosalonu v Detroitu v roce 2007 v rámci designové soutěže Michelin Challenge Design, a nyní se rozhodl pro oživení jména T-Rex pomocí přepracování tohoto konceptu.
Při nové studii samozřejmě respektoval genetický kód původního konceptu T-Rex, ale při novém návrhu dbal na oživení křivek karoserie a přidal rovněž další prvky. V celku působí krása tohoto jeho nového návrhu podobně elegantně a vyzařuje z něj podobná kvalita zpracování, jako je tomu u nejlepší sportovních vozů.
Duší konceptu T-Rex jsou stále velmi specifická přední světla, laterální oblouky a nad sedačkami umístěné vzduchové vstupy a také křidélka, dotvářející aerodynamickou účinnost šasi. Před pasažéry může být po umístěno přední sklo klasické výšky, nebo po vzoru formule 1 jen nízký větrný štítek.
V konceptu je integrováno několik prostor pro uložení drobných zavazadel a předmětů. Zvláštní pozornost věnoval Jonathan Cole zvětšení dostupného celkového objemu prostoru pro zavazadla a jejich začlenění do čistých linií vozu. Na druhou stranu, pro ty, kdo netouží ve voze přepravovat jiná zavazadla, jsou po bocích vozítka zabudované dva kufříky pro odložení ochranných přileb. Malý zavazadlový prostor v přední části vozu může být využit pro přepravu aktovky a dva malé prostory pro uschování rukavic najdeme za ochrannými oblouky.
Zdroj: Morelli Designers
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.