Myslíte si, že je zvláštní, jak moc máte rádi svoje auto? Pokud v něm nespíte, tak to ještě nic není!
Jsou ale i nadšenci, kteří se bez svého automobilového miláčka neobejdou a nejraději by v něm i bydleli. Po pár nocích by ovšem brzy poznali, jak je jejich vůz na spánek nepohodlný. Přesto se ho nechtějí vzdát a proto si ho nastěhují do bytu. Nechají si zhotovit nábytek z autodílů na míru.
Tyto služby nabízí firma z německého města Oberpframmernu. Firma vyrábí nábytek, který zdobí díly z vozů jako Mini, brouk nebo Opel GT. Podle přání zákazníka zhotoví nábytek i z jiných značek automobilů. Pokud budete chtít kus nábytku z Porsche, tak není problém, jen se to prodraží. Například takový bar z Porsche vyjde až na 9 tisíc eur.
Pro ty z vás, kterým auto dosloužilo, ale ze sentimentality se ho nechcete vzdát, existuje možnost, jak si svoji vzpomínku na něj můžete uchovat navždy. A to v podobě zajímavého kusu nábytku, který z vašeho vozu lze vyrobit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.