 
            Spada Codatronca je plně funkčním vozem italského designéra Ercole Spada a jeho syna Paola, kterou připravilo kooperací studio SpadaConcept a ladičská společnost UK Garage, která se specializuje na tuning a vše s ním spojené.
Podvozek je převzat z Chevrolet Corvette, pérování, tlumiče, motor a další prvky byly upraveny UK Garage. Supersport lakovaný v dramatické černé bude nabízen ve třech variacích. TS s 512 koňmi výkonu, TSV s 600 koňmi. Vlajkový model má pak označení TSS a brutálních 700 koní s točivým momentem 950 Nm. Z nuly na sto akceleruje lehlá Codatronca údajně za méně než tři vteřiny. Maximální rychlost je udávána hodnotou 355 km/h.
Inspirací byl pro Codatroncu prototyp Alfa Romeo TZ z roku 1965. Klíčovými rysy byly pro návrh vozu nízká hmotnost, vysoký výkon, výborné jízdní vlastnosti, pružnost motoru a účinná aerodynamika. Zda se podařilo splnit Spadovi jeho cíl, postavit supersport v tradici italské klasiky, ukáže až budoucnost.
Ercole Spada pracoval před osamostatněním pro Zagato jako šéfdesignér a podepsán je třeba i pod Aston Martin DB4.
foto: SpadaConcept 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?