Podvozek je převzat z Chevrolet Corvette, pérování, tlumiče, motor a další prvky byly upraveny UK Garage. Supersport lakovaný v dramatické černé bude nabízen ve třech variacích. TS s 512 koňmi výkonu, TSV s 600 koňmi. Vlajkový model má pak označení TSS a brutálních 700 koní s točivým momentem 950 Nm. Z nuly na sto akceleruje lehlá Codatronca údajně za méně než tři vteřiny. Maximální rychlost je udávána hodnotou 355 km/h.
Inspirací byl pro Codatroncu prototyp Alfa Romeo TZ z roku 1965. Klíčovými rysy byly pro návrh vozu nízká hmotnost, vysoký výkon, výborné jízdní vlastnosti, pružnost motoru a účinná aerodynamika. Zda se podařilo splnit Spadovi jeho cíl, postavit supersport v tradici italské klasiky, ukáže až budoucnost.
Ercole Spada pracoval před osamostatněním pro Zagato jako šéfdesignér a podepsán je třeba i pod Aston Martin DB4.