Ministerstvo financí připravuje novelizaci zákona, díky které se zlepší ochrana poškozených , ale podraží cena povinného ručení, o této skutečnosti informovala minulý týden Mladá fronta Dnes.
Cílem novely je lepší ochrana před vysokými škodami, poškození by měli získávat také náhradu rychleji a s menšími administrativními potížemi. Díky novelizaci by měli být odškodněni i majitelé vozů, kterým jsou poškozeny neznámým řidičem, jenž z místa nehody ujede a nepodaří se mu poškození prokázat.
Zvýšení ceny povinného ručení je zatím odhadováno na 300 Kč u vozů do 1300 ccm včetně, kam spadá velké množství automobilů prodávaných na českém trhu.
Dotázané pojišťovny se zatím k této věci nechtěly vyjádřit a je možné, že vzplane v souvislosti se zvýšením ceny povinného ručeni přetahování o zákazníky, neboť se budou týkat pouze nových pojistek. Stávající budou dobíhat beze změny.
Zdroj: Mladá fronta Dnes
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?