Verze Red Line staví na novém, robustním stylingu modelu Vue, který se vyznačuje agresivním designem přední části vozu a zahrnuje rozměrný nasávací otvor pro přístup vzduchu a projektorové přední mlhovky.
V zadní části vozu najdeme nový nárazník, spoiler a chromované koncovky výfuku. Verze Red Line se pyšní také sníženým podvozkem, 18" litými koly a nálepkami Red Line, jež dotvářejí dynamicky a výkonně působící vzhled.
Co se týká výkonových parametrů, je verze Red Line standardně vybavena řazením na volantu, které umožňuje sekvenční změnu převodových stupňů stisknutím řadicího tlačítka a vysloveně vybízí ke sportovní jízdě i díky přesnému ovládání. O pohon vozu se tará vidlicový šestiválec V6 VVT o objemu 3,6 litru, který dosahuje maximálního výkonu 250 koní (186 kW) v 6500 otáčkách za minutu. maximum točivého momentu vrcholí na hodnotě 329 Nm ve 4400 otáčkách. Motor je spřežen se šestistupňovou automatickou převodovkou. Model Vue Red Line bude nabízen v provedení s pohonem předních kol, nebo ve verzi s pohonem všech kol.
Změny se dotkly také interiéru. Pouze pro model Red Line je nabízen interiér ebenové barvy, včetně sportovních sedaček, potažených černou kůží. Vůz disponuje také přístrojovým panelem s logem a grafikou Red Line, kterou najdeme i na vkládaných kobercích.
Nový model Vue
Všechny modely Vue se pyšní novým designem a také výkonovými charakteristikami, přizpůsobenými potřebám evropských zákazníků. Standardní výbava zahrnuje mimo jiné:
Přední nezávislé zavěšení McPherson se zkrutným stabilizátorem Nezávislé zadní zavěšení typu multi-link se zkrutným stabilizátorem Dvojité uložení motoru pro omezení přenosu vibrací Kotoučové brzdy na všech kolech se systémem ABS Elektronický stabilizační systém GM StabiliTrak včetně senzorů detekujících převrácení Kontrola trakce Hydraulický posilovač řízení pro šestiválcové modely Dvoustupňové přední airbagy, boční přední airbagy a hlavové airbagy vepředu i vzadu Předepínače bezpečnostních pásů na předních sedadlech Sklápěcí pedály Aktivní hlavové opěrky Systém OnStar včetně jednoleté služby Safe & Sound
Nový model Vue se přidává k radsteru Sky, sedanu Aura a SUV Outlook a společně s těmito vozy tvoří aktuální portfolio amerických modelů značky Saturn. V roce 2008 by měl být na autosalonu v Chicagu představen nový model nižší střední třídy Astra.
Foto: Saturn (General Motors)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.