Verze Red Line staví na novém, robustním stylingu modelu Vue, který se vyznačuje agresivním designem přední části vozu a zahrnuje rozměrný nasávací otvor pro přístup vzduchu a projektorové přední mlhovky.
V zadní části vozu najdeme nový nárazník, spoiler a chromované koncovky výfuku. Verze Red Line se pyšní také sníženým podvozkem, 18" litými koly a nálepkami Red Line, jež dotvářejí dynamicky a výkonně působící vzhled.
Co se týká výkonových parametrů, je verze Red Line standardně vybavena řazením na volantu, které umožňuje sekvenční změnu převodových stupňů stisknutím řadicího tlačítka a vysloveně vybízí ke sportovní jízdě i díky přesnému ovládání. O pohon vozu se tará vidlicový šestiválec V6 VVT o objemu 3,6 litru, který dosahuje maximálního výkonu 250 koní (186 kW) v 6500 otáčkách za minutu. maximum točivého momentu vrcholí na hodnotě 329 Nm ve 4400 otáčkách. Motor je spřežen se šestistupňovou automatickou převodovkou. Model Vue Red Line bude nabízen v provedení s pohonem předních kol, nebo ve verzi s pohonem všech kol.
Změny se dotkly také interiéru. Pouze pro model Red Line je nabízen interiér ebenové barvy, včetně sportovních sedaček, potažených černou kůží. Vůz disponuje také přístrojovým panelem s logem a grafikou Red Line, kterou najdeme i na vkládaných kobercích.
Nový model Vue
Všechny modely Vue se pyšní novým designem a také výkonovými charakteristikami, přizpůsobenými potřebám evropských zákazníků. Standardní výbava zahrnuje mimo jiné:
Přední nezávislé zavěšení McPherson se zkrutným stabilizátorem Nezávislé zadní zavěšení typu multi-link se zkrutným stabilizátorem Dvojité uložení motoru pro omezení přenosu vibrací Kotoučové brzdy na všech kolech se systémem ABS Elektronický stabilizační systém GM StabiliTrak včetně senzorů detekujících převrácení Kontrola trakce Hydraulický posilovač řízení pro šestiválcové modely Dvoustupňové přední airbagy, boční přední airbagy a hlavové airbagy vepředu i vzadu Předepínače bezpečnostních pásů na předních sedadlech Sklápěcí pedály Aktivní hlavové opěrky Systém OnStar včetně jednoleté služby Safe & Sound
Nový model Vue se přidává k radsteru Sky, sedanu Aura a SUV Outlook a společně s těmito vozy tvoří aktuální portfolio amerických modelů značky Saturn. V roce 2008 by měl být na autosalonu v Chicagu představen nový model nižší střední třídy Astra.
Foto: Saturn (General Motors)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.