V září 2006 přiznal Ford Motor Company přípravu prodeje britské automobilky Aston Martin. Podle posledních, zatím však neověřených informací, je již obchod uzavřen.
O ekonomicky úspěšného výrobce drahých sportovních vozů projevilo zájem mnoho subjektů, od bohatých soukromníků přes úzké vedení společnosti samotné až po konkurenční koncerny.
Zatím nebylo nic potvrzeno z oficiálních míst, ale Ford se údajně dohodl s francouzským konsorciem Louis Vuitton Moet Hennessy, který se specializuje na exkluzivní výrobky pro tu nejbohatší klientelu.
Ford Motor Company však úplně společnost neopustí, neboť prodal jen 75% akcií. Dá se předpokládat, že ponechaných 15% je jakousi jistinou, aby se ceněný Aston Martin nakonec nedostal do vlastnictví jiného koncernu a dost možná bude ve smlouvě zahrnuto i předkupní právo v případě plánu na prodej…
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?