V září 2006 přiznal Ford Motor Company přípravu prodeje britské automobilky Aston Martin. Podle posledních, zatím však neověřených informací, je již obchod uzavřen.
O ekonomicky úspěšného výrobce drahých sportovních vozů projevilo zájem mnoho subjektů, od bohatých soukromníků přes úzké vedení společnosti samotné až po konkurenční koncerny.
Zatím nebylo nic potvrzeno z oficiálních míst, ale Ford se údajně dohodl s francouzským konsorciem Louis Vuitton Moet Hennessy, který se specializuje na exkluzivní výrobky pro tu nejbohatší klientelu.
Ford Motor Company však úplně společnost neopustí, neboť prodal jen 75% akcií. Dá se předpokládat, že ponechaných 15% je jakousi jistinou, aby se ceněný Aston Martin nakonec nedostal do vlastnictví jiného koncernu a dost možná bude ve smlouvě zahrnuto i předkupní právo v případě plánu na prodej…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.