Včera byla ukončena výroba Mercedesu třídy C (serie W 203). Teď už se jenom čeká na jeho nástupce, který by se měl objevit "během několika následujících týdnů".
Včera byla v továrně Sindelfingen ukončena výroba úspěšného Mercedesu třídy C (serie 203). Poslední vyrobený model byl Mercedes C 230 určený na americký trh. Od roku 2000, kdy sjel z pásu první vyrobený kus, jich bylo vyrobeno v Sindelfingenu přibližně 630 000 a tato řada se stala daleko úspěšnější než ta předchozí. Mercedes má již připraveného nástupce, kterého pravděpodobně představí na lednovém autosalonu v Detroitu.
Foto: Mercedes-Benz, Pascal Piérart
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?