V kalifornii byl představen první model designerské firmy Studiotorino, Gustavo Alkmim Lemura spolu s mladým brazilským návrhářem studujícím evropský design v Turíně zveřejnili coupe s názvem RK.
Základní myšlenky a filozofie Studiotorina jsou vytvářeny především na papíře nebo v elektronické podobě. RK coupé s označením C1/1 vychází, jak je na první pohled jasné, z Porsche Caymanu. Proměnou však prošla téměř každá část vozu, nejprve byly rozšířeny zadní blatníky a prahy s difuzorem, zadní část je v duchu Porsche 904 a Dina GT246, přední část dostala nový nárazník. Vše je podtrženo jedinečnou inkoustově červenou barvou se 14-ti vrstvami laku, v kombinaci s černými litými koly působí celek velmi vyváženě.
Krom štítků s logem Studiotorino naleznete na motoru a křidélku název Ruf Automobile, někteří z vás už asi tuší co je pod kapotou tohoto skvostu, ano firma Ruf si pohrála s motorem a výsledkem je přeplňovaný 3,8 litr s 323kw / 440koní a krouťákem 501N.m. Ptáte se na maximální rychlost? 300 km/h není žádný problém, hodnota zrychlení se pyšní 4,3s a čtvrmíli zvládá za 13s. Tím to ovšem nekončí, zákazník si může vybrat mezi atmosférickým motorem, kompresorem či turbodmychadlem.
Úpravou prošly také brzdy, podvozek a aerodynamika. Interiér je kompletně v kůži, skořepinové sportovní sedačky vás pevně obepnou. Barevné odstíny interiéru firma Studiotorino ručně vyrobí dle přání zákazníka a Ruf poskytne libovolnou výbavu. Produkce RK coupe je však omezena na 49ks a většina z nich je již zadaná.
zdroj: Autoindex.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.