Na newyorském autosalonu prezentuje studio designu patřící Toyotě další z variací na oblíbené téma sportovního vozu pro volný čas a zábavu.
Dvoudveřové čtyřmístné kupé měří na délku 4400 mm, přičemž rozvor náprav 2700 mm dává vnitřnímu prostoru pro celou posádku slušnou dimenzi. Zadní sedadlo navozuje pocit menší domácí sedačky v obývacím pokoji.
Nízké karoserii s nahoru vyklápěnými dveřmi nechybí dravý vzhled, který umocňují velké plochy laku v kontrastu s menší plochou zasklení. Kokpit je však dostatečně propojen s exteriérem přes prosklenou střechu. Zajímavě řešený je přístup do nevelkého zavazadlového prostoru nad zadní nápravou, jenž je propojen s interiérem. Rozhodně pak zaujmou dvě koncovky výfuku nad zadním deflektorem. Nečekaně konzervativním byl zvolený agregát, jedná se o benzínový čtyřválec o objemu 2400 ccm.
Koncept FUSE se vyznačuje hravostí v mnoha detailech, počínaje vybaveností pro cestující a konče individualistickými prvky pro řidiče. Menší integrované obrazovky přímo v palubní desce nabízí spolucestujícímu sledování televizních stanic, DVD či hraní videoher.
Foto: Toyota
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.