Výrobce sportovních vozů za přijatelnou cenu se pustil do pro něj neznámé oblasti s modelem Load Lugga a reaguje na zvyšující se oblibu vozů pickup se sportovním nádechem.
Model Load Lugga je odvozen ze známého Lotusu Elise a na první pohled je prakticky k nerozeznání. I nadále zůstává hlavním faktorem vozu jeho sportovní podvozek, výborné jízdní vlastnosti a působivý výkon, jenž má zrychlit novou čtyřkolku na 100 km/h ve třech vteřinách.
Vůz s hliníkovou karosérií je vybaven vlastním lehkým turbodieselem a Lotus zkonstruoval také svůj pohon všech čtyř kol, jímž je Load Lugga jako první z Lotusů vybaven. Nad zadními koly vznikl úložný prostor, který je však ve srovnání s klasickými vozy pickup nepoměrně menší.
Aby Load Lugga dostál svému poslání, přibyly na střeše nosníky a na zádi sportovního vozu konstrukce závěsného zařízení pro připojení přívěsného vozíku. Sám výrobce přiznává, že jde o derivaci sportovního dvoumístného vozu, nikoli plnohodnotný pickup, přesto s ním mohou budoucí vlastníci dovézt na pláž surfové prkno a nějaký ten karavan.
Pokud však pojedete jen s kreditní kartou, doporučuje výrobce naplnit připravené pryžové vaky v zadní části vozu vodou, aby dosáhl Load Lugga správného rozložení váhy a optimálních jízdních vlastností.
Místem určení je samozřejmě USA a výrobce plánuje prodat za Atlantikem do konce roku 200 těchto vozů.
Foto: Lotus Media Centre
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?