Nová M6 je dokonce rychlejší než současné BMW M5! Inženýři z M oddělení si nechali opravdu záležet aby nový model byl tím nej z jejich sbírky úspěchů. Oproti svému slabšímu bratříčkovi je lehčí, nižší a širší.
Jedinečná konstrukce úhlíko-vláknové střechy zmenšuje jeho hmotnost o 45kg a tím pomůže snížit těžiště vozu o celých 60mm oproti 6-sérii. Větší dynamika je dále vylepšena vyztuženým pomocným předním rámem a zesílením zadní nápravy, což dovoluje řidiči ještě vetší zážitky než špičková M5.
Známý 10-ti válcový motor použitý z modelu M5 s obsahem 5,0 l s výkonem 507 hp a kroutícím momentem 520Nm dává vozu zrychlení supersportů, jako je například Ferrari. Pro lepší komunikaci s vozovkou je vybaven proměnlivým rozdělením síly při otáčení volantu dle rychlosti. Nastavení podvozku má několik úrovní, od komfortního, přes několik druhů povrchů vozovky až po sportovní, což se zdá být až zbytečné, stejně jako sedmi stupňová převodovka. Záď je ukončena čtyřmi mohutnými koncovkami výfuku.
zdroj: BMW Group