Seznamte se s nejrychlejším BMW všech dob! Hodnoty zrychlení z nuly na stokilometrovou rychlost do 4,6s a maximální rychlost přes 320km/h hovoří za vše!
Nová M6 je dokonce rychlejší než současné BMW M5! Inženýři z M oddělení si nechali opravdu záležet aby nový model byl tím nej z jejich sbírky úspěchů. Oproti svému slabšímu bratříčkovi je lehčí, nižší a širší.
Jedinečná konstrukce úhlíko-vláknové střechy zmenšuje jeho hmotnost o 45kg a tím pomůže snížit těžiště vozu o celých 60mm oproti 6-sérii. Větší dynamika je dále vylepšena vyztuženým pomocným předním rámem a zesílením zadní nápravy, což dovoluje řidiči ještě vetší zážitky než špičková M5.
Známý 10-ti válcový motor použitý z modelu M5 s obsahem 5,0 l s výkonem 507 hp a kroutícím momentem 520Nm dává vozu zrychlení supersportů, jako je například Ferrari. Pro lepší komunikaci s vozovkou je vybaven proměnlivým rozdělením síly při otáčení volantu dle rychlosti. Nastavení podvozku má několik úrovní, od komfortního, přes několik druhů povrchů vozovky až po sportovní, což se zdá být až zbytečné, stejně jako sedmi stupňová převodovka. Záď je ukončena čtyřmi mohutnými koncovkami výfuku.
zdroj: BMW Group
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?