Organizátoři se kvůli vzestupu počtu případů nákazy koronavirem v Číně rozhodli odložit letošní pekingský autosalon, který se měl konat příští měsíc. Podle sdělení ČTK to agentuře Reuters sdělily zdroje obeznámené se situací. Dodaly, že o novém termínu konání výstavy zatím nebylo rozhodnuto.
Nejdůležitější autosalon na největším automobilovém trhu světa se koná střídavě v Pekingu a v Šanghaji. Účastní se ho přední domácí i zahraniční automobilky, včetně firem jako Volkswagen či Toyota. V roce 2020 byl autosalon kvůli koronaviru odložen z dubna na září, upozornila agentura Reuters.
Čína na postu největšího automobilového trhu světa v roce 2009 vystřídala Spojené státy. Vloni se prodej nových aut v Číně zvýšil o 3,8 procenta na 26,28 milionu, zaznamenal tak první celoroční nárůst za poslední čtyři roky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.