Ve vesnici Ljubimovka nedaleko Kachovky se podařilo Romům ukrást ruský tank. Místní obyvatelé vtipkují, že se ho posléze nejspíše pokusí prodat do výkupny kovů. Nyní se však na bazoši objevil vtip v podobě inzerátu od uživatele pod jménem Ferko Lakatoš Namrdim z Mostu, který tento ukradený tank nabízí.
Dobrý den, prodám Tank T-72. Cena zde upravit podle nějakých službiček. A s posádkou oddaných cigánu za malý příplatek. Větší info či zájem o tank - ig stein.tomas Zde jsou nějaké informace k tanku
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST SILNICE 50 KM/H / TERÉN 30 KM/H
DÉLKA 6,86 M (KORBA)
DÉLKA 9,53 M (S KANÓNEM DOPŘEDU)
ŠÍŘKA 3,46 M
VÝŠKA 2,19 M
CELKOVÁ HMOTNOST 36,5 T
BRODIVOST 1,2 M
MAX. DOJEZD SILNICE 460 KM, TERÉN 290 KM
VÝSTUPNOST 0,85 M
PŘEKROČIVOST 2,8 M
VÝZBROJ
KANÓN 2A46 S HLADKOU HLAVNÍ
RÁŽE KANÓNU 125 MM
SEKUNDÁRNÍ ZBRANĚ
KULOMET PKT (SPŘAŽENÝ)
RÁŽE 7,62 MM
KULOMET NSVT
RÁŽE 12,7 MM (PROTILETADLOVÝ)
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
OSÁDKA 3 OSOBY ( VELITEL, ŘIDIČ, STŘELEC )
POHONNÁ JEDNOSTKA
MOTOR V-46-6
VÝKON POHONNÉ JEDNOTKY 573,69 KW PŘI 2.000 OT/MIN
MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT 3.160 NM PŘI 1.300 - 1.400 OT/MIN
DALŠÍ PARAMETRY VIDLICOVÝ ČTYŘTAKTNÍ VZNĚTOVÝ S KAPALINOVÝM CHLAZENÍM
PALIVO NAFTA, BENZÍN, PETROLEJ ( LZE NASTAVIT PRO KONKRÉTNÍ DRUH PALIVA )
POČET VÁLCŮ 12
KOMPRESNÍ POMĚR 15
OBJEM VÁLCŮ 38,88 L
SPOTŘEBA PALIVA 240 L - 800 L
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.