Ve vesnici Ljubimovka nedaleko Kachovky se podařilo Romům ukrást ruský tank. Místní obyvatelé vtipkují, že se ho posléze nejspíše pokusí prodat do výkupny kovů. Nyní se však na bazoši objevil vtip v podobě inzerátu od uživatele pod jménem Ferko Lakatoš Namrdim z Mostu, který tento ukradený tank nabízí.
Dobrý den, prodám Tank T-72. Cena zde upravit podle nějakých službiček. A s posádkou oddaných cigánu za malý příplatek. Větší info či zájem o tank - ig stein.tomas Zde jsou nějaké informace k tanku
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST SILNICE 50 KM/H / TERÉN 30 KM/H
DÉLKA 6,86 M (KORBA)
DÉLKA 9,53 M (S KANÓNEM DOPŘEDU)
ŠÍŘKA 3,46 M
VÝŠKA 2,19 M
CELKOVÁ HMOTNOST 36,5 T
BRODIVOST 1,2 M
MAX. DOJEZD SILNICE 460 KM, TERÉN 290 KM
VÝSTUPNOST 0,85 M
PŘEKROČIVOST 2,8 M
VÝZBROJ
KANÓN 2A46 S HLADKOU HLAVNÍ
RÁŽE KANÓNU 125 MM
SEKUNDÁRNÍ ZBRANĚ
KULOMET PKT (SPŘAŽENÝ)
RÁŽE 7,62 MM
KULOMET NSVT
RÁŽE 12,7 MM (PROTILETADLOVÝ)
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
OSÁDKA 3 OSOBY ( VELITEL, ŘIDIČ, STŘELEC )
POHONNÁ JEDNOSTKA
MOTOR V-46-6
VÝKON POHONNÉ JEDNOTKY 573,69 KW PŘI 2.000 OT/MIN
MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT 3.160 NM PŘI 1.300 - 1.400 OT/MIN
DALŠÍ PARAMETRY VIDLICOVÝ ČTYŘTAKTNÍ VZNĚTOVÝ S KAPALINOVÝM CHLAZENÍM
PALIVO NAFTA, BENZÍN, PETROLEJ ( LZE NASTAVIT PRO KONKRÉTNÍ DRUH PALIVA )
POČET VÁLCŮ 12
KOMPRESNÍ POMĚR 15
OBJEM VÁLCŮ 38,88 L
SPOTŘEBA PALIVA 240 L - 800 L
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?