Módní návrhář Jan Černý coby ambasador značky Lexus v rámci nového projektu J.A.N. ukazuje svá oblíbená místa v Praze i jinde v České republice. Vybrané destinace projíždí modelem Lexus UX ve vlastním designu. Tento vůz je jediným svého druhu a nikde ve světě jej nenajdete.
Jan Černý je jedním z nejúspěšnějších českých návrhářů pánské streetové módy. Jako první si svůj vůz také navrhl. Jeho Lexus UX zdobí motiv Rorschachova testu, typický i pro oblečení, které Jan pod vlastní značkou navrhuje.
První díl seriálu z produkce českého zastoupení značky Lexus začíná v Praze u funkcionalistické Müllerovy vily na Ořechovce. Chybět ale nebude například Janův rodný Zlín, kde i studoval a kam se stále rád vrací.
Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus na začátku minulého roku. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza Ramba. Od loňska je novou ambasadorkou showroomu Lexus Průhonice také herečka Hana Vagnerová, která stejně jako Černý jezdí Lexusem UX s hybridním pohonem
Ve své tvorbě se soustředí na pánské oblečení, ale jeho typický motiv zdobí i tenisové šaty, které Jan navrhl pro tenistku Barboru Strýcovou, která je pro změnu ambasadorkou české Toyoty. V šatech od Jana si zahrála prestižní turnaje Rolland Garros i Australian Open.
„Lexus se v Česku zaměřuje na zajímavé české osobnosti a atraktivní místa. Zároveň celosvětově podporuje mladé designéry a nechává je i navrhovat vlastní design aut. Tento projekt je tedy vyjádřením filozofie značky jak v Česku, tak v globálním měřítku,“ říká PR manažerka Toyoty a Lexus Jitka Jechová.
Autory nového seriálu jsou produkční společnost Yoda Production, která s českým Lexusem dlouhodobě spolupracuje, fotografie pořídila Lucie Cápková. Stejný tým tvoří současně také obsah pro české zastoupení Toyoty.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?