Módní návrhář Jan Černý coby ambasador značky Lexus v rámci nového projektu J.A.N. ukazuje svá oblíbená místa v Praze i jinde v České republice. Vybrané destinace projíždí modelem Lexus UX ve vlastním designu. Tento vůz je jediným svého druhu a nikde ve světě jej nenajdete.
Jan Černý je jedním z nejúspěšnějších českých návrhářů pánské streetové módy. Jako první si svůj vůz také navrhl. Jeho Lexus UX zdobí motiv Rorschachova testu, typický i pro oblečení, které Jan pod vlastní značkou navrhuje.
První díl seriálu z produkce českého zastoupení značky Lexus začíná v Praze u funkcionalistické Müllerovy vily na Ořechovce. Chybět ale nebude například Janův rodný Zlín, kde i studoval a kam se stále rád vrací.
Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus na začátku minulého roku. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza Ramba. Od loňska je novou ambasadorkou showroomu Lexus Průhonice také herečka Hana Vagnerová, která stejně jako Černý jezdí Lexusem UX s hybridním pohonem
Ve své tvorbě se soustředí na pánské oblečení, ale jeho typický motiv zdobí i tenisové šaty, které Jan navrhl pro tenistku Barboru Strýcovou, která je pro změnu ambasadorkou české Toyoty. V šatech od Jana si zahrála prestižní turnaje Rolland Garros i Australian Open.
„Lexus se v Česku zaměřuje na zajímavé české osobnosti a atraktivní místa. Zároveň celosvětově podporuje mladé designéry a nechává je i navrhovat vlastní design aut. Tento projekt je tedy vyjádřením filozofie značky jak v Česku, tak v globálním měřítku,“ říká PR manažerka Toyoty a Lexus Jitka Jechová.
Autory nového seriálu jsou produkční společnost Yoda Production, která s českým Lexusem dlouhodobě spolupracuje, fotografie pořídila Lucie Cápková. Stejný tým tvoří současně také obsah pro české zastoupení Toyoty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?