Společnost GWM představila 3. listopadu v thajském Bangkoku první nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station na světě.
Nabíjecí stanice G-Charge Supercharging Station, první stanice pro rychlé nabíjení od společnosti GWM s režimem nabíjení stejnosměrným proudem, má šest konektorů. Tyto konektory jsou vybaveny třemi stejnosměrnými nabíjecími jednotkami, z nichž každá má dva konektory CCS typu 2. To znamená, že funguje, i když potřebujete nabíjet současně s pěti dalšími uživateli.
Kromě toho nabízí nabíjecí stanice G-Charge dostatek prostoru a energie. Její maximální výkon při nabíjení je 160 kW a uživatelé ji mohou využívat 24 hodin denně.
Nabíjecí stanice má také velmi uživatelsky přívětivou funkci pokynů pro nabíjení. Pomocí aplikace GWM APP mohou uživatelé rychle zjistit, kde se nabíjecí stanice nacházejí, rezervovat si dobu nabíjení, platit za něj, využívat ho a podobně. Nejen, že jim to ušetří čas, ale také to bude odpovídat jejich cestovnímu plánu.
Společnost GWM také prozradila, že uživatelé vozů ORA GOOD CAT mohou na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station využívat bezplatné nabíjení. Modely ORA GOOD CAT 400 TECH a 400 PRO dokáže nabít z 30 % na 80 % za 32 minut a model 500 ULTRA z 30 % na 80 % za 40 minut.
Podle oficiálních zdrojů uzavřela společnost GWM 3. listopadu dohodu o spolupráci se společností PEA ENCOM International Company Limited. Jedná se o dceřinou společnost společnosti PEA specializující se na rozvoj zelené energie v Thajsku, která vybudovala desítky nabíjecích stanic pro elektromobily. V tomto případě nainstalovala solární systém na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station, která se tak stala jednou z největších veřejných stanic pro rychlé nabíjení elektromobilů v Thajsku.
Kromě výstavby nabíjecí infrastruktury dosáhla společnost GWM i dalších průlomových úspěchů v oblasti vývoje nové energie. Jako příklad lze uvést technologii baterií Dayu. Tato klíčová technologie, na kterou byly podány desítky patentů, umožňuje hašení, izolaci, chlazení nebo vybití zdrojů tepla a podobné procesy, dokáže také účinně zabránit explozi napájecích baterií v důsledku přehřátí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.