Společnost GWM představila 3. listopadu v thajském Bangkoku první nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station na světě.
Nabíjecí stanice G-Charge Supercharging Station, první stanice pro rychlé nabíjení od společnosti GWM s režimem nabíjení stejnosměrným proudem, má šest konektorů. Tyto konektory jsou vybaveny třemi stejnosměrnými nabíjecími jednotkami, z nichž každá má dva konektory CCS typu 2. To znamená, že funguje, i když potřebujete nabíjet současně s pěti dalšími uživateli.
Kromě toho nabízí nabíjecí stanice G-Charge dostatek prostoru a energie. Její maximální výkon při nabíjení je 160 kW a uživatelé ji mohou využívat 24 hodin denně.
Nabíjecí stanice má také velmi uživatelsky přívětivou funkci pokynů pro nabíjení. Pomocí aplikace GWM APP mohou uživatelé rychle zjistit, kde se nabíjecí stanice nacházejí, rezervovat si dobu nabíjení, platit za něj, využívat ho a podobně. Nejen, že jim to ušetří čas, ale také to bude odpovídat jejich cestovnímu plánu.
Společnost GWM také prozradila, že uživatelé vozů ORA GOOD CAT mohou na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station využívat bezplatné nabíjení. Modely ORA GOOD CAT 400 TECH a 400 PRO dokáže nabít z 30 % na 80 % za 32 minut a model 500 ULTRA z 30 % na 80 % za 40 minut.
Podle oficiálních zdrojů uzavřela společnost GWM 3. listopadu dohodu o spolupráci se společností PEA ENCOM International Company Limited. Jedná se o dceřinou společnost společnosti PEA specializující se na rozvoj zelené energie v Thajsku, která vybudovala desítky nabíjecích stanic pro elektromobily. V tomto případě nainstalovala solární systém na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station, která se tak stala jednou z největších veřejných stanic pro rychlé nabíjení elektromobilů v Thajsku.
Kromě výstavby nabíjecí infrastruktury dosáhla společnost GWM i dalších průlomových úspěchů v oblasti vývoje nové energie. Jako příklad lze uvést technologii baterií Dayu. Tato klíčová technologie, na kterou byly podány desítky patentů, umožňuje hašení, izolaci, chlazení nebo vybití zdrojů tepla a podobné procesy, dokáže také účinně zabránit explozi napájecích baterií v důsledku přehřátí.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.