Čínská GWM představila revoluční dobíjení elektromobilů

Pavel Stavebník / AutoRoad.cz, 13. listopadu 2021, 11:51 Google+

Společnost GWM představila 3. listopadu v thajském Bangkoku první nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station na světě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Nabíjecí stanice G-Charge Supercharging Station, první stanice pro rychlé nabíjení od společnosti GWM s režimem nabíjení stejnosměrným proudem, má šest konektorů. Tyto konektory jsou vybaveny třemi stejnosměrnými nabíjecími jednotkami, z nichž každá má dva konektory CCS typu 2. To znamená, že funguje, i když potřebujete nabíjet současně s pěti dalšími uživateli.

Kromě toho nabízí nabíjecí stanice G-Charge dostatek prostoru a energie. Její maximální výkon při nabíjení je 160 kW a uživatelé ji mohou využívat 24 hodin denně.

Nabíjecí stanice má také velmi uživatelsky přívětivou funkci pokynů pro nabíjení. Pomocí aplikace GWM APP mohou uživatelé rychle zjistit, kde se nabíjecí stanice nacházejí, rezervovat si dobu nabíjení, platit za něj, využívat ho a podobně. Nejen, že jim to ušetří čas, ale také to bude odpovídat jejich cestovnímu plánu.

Společnost GWM také prozradila, že uživatelé vozů ORA GOOD CAT mohou na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station využívat bezplatné nabíjení. Modely ORA GOOD CAT 400 TECH a 400 PRO dokáže nabít z 30 % na 80 % za 32 minut a model 500 ULTRA z 30 % na 80 % za 40 minut.

Podle oficiálních zdrojů uzavřela společnost GWM 3. listopadu dohodu o spolupráci se společností PEA ENCOM International Company Limited. Jedná se o dceřinou společnost společnosti PEA specializující se na rozvoj zelené energie v Thajsku, která vybudovala desítky nabíjecích stanic pro elektromobily. V tomto případě nainstalovala solární systém na nabíjecí stanici G-Charge Supercharging Station, která se tak stala jednou z největších veřejných stanic pro rychlé nabíjení elektromobilů v Thajsku.

Kromě výstavby nabíjecí infrastruktury dosáhla společnost GWM i dalších průlomových úspěchů v oblasti vývoje nové energie. Jako příklad lze uvést technologii baterií Dayu. Tato klíčová technologie, na kterou byly podány desítky patentů, umožňuje hašení, izolaci, chlazení nebo vybití zdrojů tepla a podobné procesy, dokáže také účinně zabránit explozi napájecích baterií v důsledku přehřátí.

Vytisknout

Diskuze: Čínská GWM představila revoluční dobíjení elektromobilů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

Ilustrační foto

Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

Volkswagen Golf GTI

TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Honda Civic e:HEV

Test Honda Civic e:HEV Sport Pack Advence, zaslouženě autem roku?

Ilustrační foto

VW prodal továrnu v Rusku, znovu rozjet ji má...

Čínský elektromobil Zeekr 001

Čína předstihla Japonsko, vyváží nejvíc aut

Lexus UX 250h

TEST Lexus UX250h AWD – prémiový crossover se čtyřkolkou, který jezdí za 5 litrů

Ilustrační foto

Italský ministr: Máme sílu skok do tmy zablokovat

Ilustrační foto

Bezklíčové ovládání, vynalézaví cizinci a luxusní auta byla pryč

Honda e:Ny1

Honda představila e:Ny1, plně elektrické kompaktní SUV s dojezdem přes 400 km

Ilustrační foto

Ruská vláda schválila prodej hlavní továrny VW v Rusku

Volkswagen ID.7

Výběr aktuálních informací o elektromobilitě a výstavbě továren na výrobu baterií

Kamera umístěná za čelním sklem automobilu

Jak hodnotí své schopnosti čeští řidiči a jak vnímají ostatní?

Volkswagen ID. BUZZ

TEST Volkswagen ID Buzz - elektrický hipík, který přitahuje víc pohledů, než Porsche

Toyota Auris

Prodej hybridů sice roste, Češi mají na elektromobilitu ale jasný názor

reklama

Doporučujeme

Renault Megane E-Tech

Na stánku Renaultu je pěkně živo, národní premiéra Megane E-Tech a Dacia Spring

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

  2. TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud